نام:

نام خانوادگی:

پست الکترونیک:



شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ 09:22

جشن امضا کتاب "آن رسید لعنتی" برگزار شد

آئین جشن امضا کتاب "آن رسید لعنتی" شامگاه چهارشنبه با حضور داریوش مهرجویی در نشر ثالث برگزار شد. گفتنی ست که در این مراسم اسد الله امرایی نویسنده و مترجم نام آشنای ادبیات و رضا درمیشیان کارگردان لانتوری در این مراسم حضور داشتند.

 

کتاب‌فروشی ثالث تقریباً شلوغ بود. بیشتر مخاطبان مهرجویی جوان بودند. البته چند میان‌سال و کهن‌سال هم در میان حاضران بودند. مهرجویی در انتهای کتاب‌فروشی پشت میزی نشسته و خیل علاقه‌مندانش به صف ایستاده بودند تا کتابی با امضای او داشته باشند، چند کلمه‌ای صحبت کنند و عکسی به یادگار داشته باشند و اگر خوش‌اقبال بودند و آثار قبلی مهرجویی را خوانده بودند، مهرجویی کمی بیشتر با آن‌ها گپ می‌زد.

وقتی کتاب را برای مهرجویی آورد که امضا کند، با لبخند و تعریف داریوش مهرجویی روبرو شد. بعد از تعداد زیادی که در اوایل مراسم آمده بودند، جمعیت کم‌کم کاهش پیدا کرد و فرصت برای صحبت‌های متفرقه ایجاد شد. چند نفری علاوه بر کتاب آن رسید لعنتی سایر آثار و همچنین نسخه‌هایی از فیلم‌های مهرجویی را هم برای امضا پیش او آوردند. همچنین اسدالله امرایی نیز در میانه‌ی این مراسم به جمع حاضران پیوست. او از نویسندگان و مترجمان برجسته‌ی ایرانی است و از سال ۱۳۶۰ نیز با مطبوعات همکاری دارد. هچنین «رضا درمیشیان» کارگردان فیلم «لانتوری» نیز حضور داشت. این مراسم تا ساعت  ۲۰ ادامه داشت.

منبع: وب سایت بنیتا

تصاویر